Telenor styrker sin Brand & Marketing division

Telenor forstærker nu sit fokus på Brand & Marketing. Adm. direktør Marek Slacik oprettede i marts måned en Brand & Marketing division, som Lenka Rosolova siden har været fungerende direktør for. Nu udpeges hun så formelt som chef for Brand & Marketing. Lenka Rosolova kommer fra Prag og flytter til Danmark med sin familie.

Lenka Rosolova er blevet udnævnt til direktør med ansvar for Telenor’s Brand & Marketing division.

“Det er afgørende, at Telenor har et stærkt brand, og derfor er jeg yderst tilfreds med, at vi har fået Lenka Rosolova med i vores topledelse. Lenka har en stærk baggrund fra international marketing og branding og kommer til at spille en nøglerolle i vores arbejde med at skabe et stærkt brand, som vil hjælpe Telenor til at diffenrentiere sig på det danske tele-marked,” siger adm. direktør Marek Slacik.

Lenka Rosolova kommer fra Tjekkiet og vil nu nu flytte med sin familie til Danmark, hvor hun ser frem til at indtræde i sin nye funktion:

“Mit mål er at skabe et meningsfuldt brand, som er relevant for danskerne og forhåbentlig også vil blive elsket af dem. Jeg er meget glad for at være en del af det nye Telenor med stærk fokus på kunderne,” siger Lenka Rosolova.

International erfaring

Lenka Rosolova har senest arbejdet for Telenor i Serbien med fokus på marketing og kommunikation. Lenka Rosolova har desuden arbejdet for Vodafone i Tjekkiet og har vundet mange lokale og internationale priser for bedste brand.

Hun har boet, studeret og arbejdet i Europa, Sydafrika og Nordamerika. Lenka Rosolova har en BA i filosofi fra St. Johns College (MD), USA.