Sonofon og Cybercity bliver til Telenor

1334575087;

Den15. juni bliver Sonofon og Cybercity til Telenor. Ved at samle mobil -og bredbåndsaktiviteter i ét brand ønsker Telenor over tid at skabestørre enkelhed og gøre det nemmere at være kunde. Sam-tidig forenklerTelenor produkterne, så kunderne får større overblik og en meresammenhængende oplevelse.

NårSonofon og Cybercity på mandag bliver til Telenor, sker det for atkunne give kunderne enklere produkter, bedre service og skabe størresammenhæng mellem produkter på tværs af mobiltelefoni og bredbånd.

”Markedetfor mobiltelefoni og bredbånd er i hastig forandring. Kunderne ønskerat have alle kommunikationsmuligheder alle steder og på alle medier –f.eks. at gå på nettet eller se tv på deres mobil. Med ét fælles navnog én samlet organisation kan vi meget bedre udnytte fremtidensmuligheder på tværs af mobil og bredbånd til gavn for vores kunder.Samtidig bliver det enklere kun at skulle henvende sig ét sted, uansetom det handler om mobilen eller bredbåndsforbindelsen,” siger HenrikClausen, adm. direktør i Telenor i Danmark.

Tilfredse kunder er afgørende

Selvom Sonofon og Cybercity skifter navn, behøver de to selskabers mange kunder ikke være bekymrede – snarere tværtimod:

”Ibåde Sonofon og Cybercity har vi generelt haft tilfredse kunder. Dettager vi med os i det nye Telenor, hvor vi giver kunderne fleremuligheder, nemmere produkter og en mere enkel service. Og det gælder,hvad enten man er privatkunde eller erhvervskunde hos os. Kunderne erog bliver vores faste omdrejningspunkt i Telenor,” siger HenrikClausen.

Kundefokus i produkter og service Telenorvil skabe større overblik i rækken af produkter og løsninger, sombliver trimmet og forenklet. Målet er at skabe et bedre overblik forkunderne– på tværs af teknologier og brands. Fremover vil Telenorskunder desuden blive introduceret for nye indholdsløsninger, som bådekan anvendes på mobilen og ved computeren.

Telenorskundeservice er fokuseret på at give kunderne en endnu bedre service.Der introduceres en række nye tiltag, så kunderne kan få hjælp et sted– uanset om deres spørgsmål drejer sig om mobiletelefoni, bredbåndeller noget helt tredje. Og uanset om kunderne skriver til Telenor viaweb, ringer ind til den centrale kundeservice eller henvender sig i enaf Telenors 200 butikker landet over:

”MedTelenor lancerer vi ikke bare et nyt navn i Danmark – vi lancerer ogsåen mere kundefokuseret arbejdsform for vores organisation. Vi giverblandt andet vores kunder færre kontaktpersoner, når de kontakterkundeservice, og vi vil forenkle vores abonnementsvilkår ogaftalevilkår, så de er lettere forståelige,” siger Henrik Clausen.

”Vi er på en rejse”

Rom blev som bekendt ikke bygget på én dag, og det samme gælder det nye Telenor:

”Vier på en rejse, der allerede har bragt os langt forud for lanceringenaf vores nye brand den 15. juni. Men vi vil hele tiden sætte os nyemål, så vi kan tilbyde kunderne de bedste produkter på en enkel ogoverskuelig måde – til den rigtige pris. Vi vil gennemføreforandringerne gradvist, for det er ikke nogen enkel opgave atsammenlægge to selskaber inden for it- og teleområdet. Det tager tid,hvis det skal gøres ordentligt og effektivt, og det er vigtigt for os,”understreger Henrik Clausen.